PIBG membantu pihak sekolah meningkatkan kecemerlangan akademik, ko-kurikulum, akhlak dan sahsiah murid serta menjadi agen penghubung antara pihak sekolah dan komuniti.
Tahniah kepada semua Ajk baru yang terpilih. Sebagai Pengerusi PIBG SK. Besout 4 sesi 2012/2013, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ahli PIBG kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk mengetuai PIBG pada sesi ini. Saya berikrar akan berusaha untuk menjalankan amanah yang diberi dengan sebaik mungkin. Saya juga mengharapkan kombinasi yang baik daripada Ajk PIBG yang baru dilantik bagi melaksanakan tugas dengan lebih baik pada sesi ini. Diharap semua ibubapa dapat menyertai program dan aktiviti yang dianjurkan oleh pihak sekolah.

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Makluman Kutipan Tabung UPSR tahun 2011

>> Wednesday, January 12, 2011

Merujuk kepada Perkara 5.3, Minit Mesyuarat Agung Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG ) SK. Besout 4 bertarikh 05 Mac 2010 yang telah diluluskan permohonan kutipan tabung UPSR oleh pihak PIBG daripada pihak JPN Perak (Unit Pendaftar Institusi dan Guru) yang bertarikh 08 April 2010, ibubapa / penjaga murid tahun 4, 5 dan 6 dikehendaki membuat bayaran untuk Tabung UPSR SK. Besout 4 untuk tahun 2011.

1. Tahun 4 : RM 30.00
2. Tahun 5 : RM 40.00
3. Tahun 6 : RM 50.00

Kutipan Tabung UPSR tersebut akan dikutip mulai bulan Januari 2011. Pihak PIBG sekolah ini amat berharap agar semua ibubapa murid tahap 2 dapat membuat pembayaran tersebut bagi meningkatkan kecemerlangan pendidikan anak-anak di sekolah ini.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP